fredag 27 september 2013

Kära blogg (läs dagbok)

Jaha då sitter man här i soffan efter ett inspirerande möte med herr Folkesson och tankarna är många. Jag är alltså numera officiellt hans PT "projekt" och kommer ha honom bakom mig i 6 månader framöver. Ser fram emot detta så grymt mkt och jag ska slita som ett djur för att få resultat!

På tisdag börjar allvaret och då drar vi igång med diverse tester för att se var man ligger i dagsläget. Efter detta kommer vi planera in mer konkreta mål som jag vill uppnå!

Denna blogg är startad för just detta PT projektet och det kommer mestadels handla om passen både med och utan Gustav (PT) men även om hur jag själv känner mig och även om min kost so mockså kommer att förändras.

Jag ser detta som en liten kickstart på mitt nya liv efter att valt att lägga lagidrotten på hyllan efter ett antal olika anledningar. Nu ska fokus ligga på mig själv och ett litet källargym är redan påbörjat dock inte färdigt ännu men de kommer det bli inom en snar framtid om det nu kan bli klart det återstår o se... Antagligen kommer man bara vilja ha mer och mer saker men iaf... En sak är säker och det är att för att få rätt känsla där nere så ska en poster skickas efter och vem ska då få äran att pryda väggen nere tros? Finns bara en som ger rätt känsla och en jävla motivation... The one and only Arnold Schwarzenegger!!!!!

Se o njut.....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar