måndag 10 februari 2014

Motiverande vecka!

Ja då har det gått en vecka i fas 4 och det känns kanon. Träningspassen förra veckan bestod mkt av att just ta reda på mitt max i ett antal övningar tex bicepscurl och axelpress. Nu har vi dessa resultat och det var helt klart lite extra motiverande att vilja prestera mer. Kommer att träna mer i denna fasen än jag gjort tidigare men kommer dock att lyssna på kroppen så man inte kör slut på den helt.

Något som kändes riktigt skönt förra veckan var att jag kom igång med konditionen igen och det funkade bra men var framförallt riktigt skoj vilket gör det mycket lättare. Kosten funkar bra eventuellt ska jag dock ändra lite på min taktik på mina fastedagar då jag i nuläget inte äter något förrän på kvällen och det märks av på eftermiddagarna då jag känner mig rätt slö och seg men vi får se som sagt.

Mycket träning och en hel del OS det är det som väntar nu ett par veckor framöver kan det bli mycket bättre????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar