måndag 3 februari 2014

Nästa fas!!!

Ja precis som rubriken säger så går jag nu in i en ny fas som vi kallar maxstyrka.
Träningspassen kommer ändras och precis som det låter ligger fokus på att få ut max hela tiden!
Få reps och längre vila för att orka med. Även kosten ändras lite nu och skillnaden blir att jag kommer ha två dagar i veckan då jag fastar och får äta max 600 kcal. Har idag haft första av dessa dagar och visst har man varit hungrig men har gått rätt bra . Nu har jag precis intagit dagens måltid som bestod av närproducerat nötkött, broccoli, ett par oliver och till det serverades ett glas citronvatten.

När det gäller konditionen så kommer den ligga kvar på samma sätt som innan jag blev sjuk och jag hoppas verkligen att jag kan komma igång med den nu här denna alternativt nästa vecka då jag nu sedan mitten av december fått hålla igen på denna och bara kört promenader för att hålla igång.



Nu kör vi stenhårt de sista två månaderna och det börjar med en promenad med förhoppningsvis gott sällskap för att sedan sjunka ner en stund i soffan tillsammans med en kopp ingefärste innan en god natts sömn!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar