tisdag 26 november 2013

Känslan i kroppen!

Jaha nu har det typ gått två månader sen vi drog igång de här projektet och jag känner mig jävligt mycket piggare i kroppen överlag. Helt säker på att jag ökat min muskelmassa och blivit starkare! Innan vi började så kände jag mig i hyffsad form men nu när jag tänker tbx så var nog inte fallet... hehe!!! När vi börade träningen så kände jag lite att hmmm den här träningen kanske inte är min grej redigt för jag har ju varit den där killen som stod nere på gymmet o ville pumpa bröst o biceps för o se grov ut men när jag nu kommit in i denna typ av träning så har jag mer o mer börjat förstå mig på kroppen och har betydligt roligare när jag tränar nu än innan!!! Kettlebells som jag aldrig tidigare använt kommer i framtiden att användas en hel del av mig så känns det iaf nu och citerar min pt: Är kettlebellsvingen världens bästa övning?? Jävligt kul och blir en duktig genomkörare i kroppen ;)

I helgen blev de ett riktigt skönt konditionspass på ca 80 min och det innehöll löpning, roddmaskin och lite avslutande cykling! Skrev lite med Gustav efter detta och sa att jag kände mig jävligt pigg och då sa han att jag måste tänka på o vila med så jag inte blir sjuk... Igår mådde jag rätt kasst och trodde att ja skulle bli ordentligt förkyld och att de skulle hålla i sig och sabba minst en veckas träning... Men idag har jag blivit piggare ju längre dagen har gått och blev ett riktigt bra pass på gymmet innan!! Jag känner verkligen hur jag har kommit in i detta nu och hur viktigt det är att få i mig tillräckligt med käk och sova mina timmar för att kunna prestera! Ska bli sjukt skoj o se vad detta slutar!

Nästa vecka väntar en ny träningsfas och även kroppsmätning så då får man se om det hänt något eller om man bara lurat sig själv när man kollat i spegeln ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar