torsdag 7 november 2013

Mindre bra vecka!!!

Ja som rubriken säger har detta inte varit någon bra vecka...
Började i måndags med löpning och allt kändes kalas både innan under och efter passet och så långt allt frid o fröjd. Vaknar upp på tisdagen och mår kasst huvudet värkte och jag kände mig helt väck i skallen.... Detta medgav att jag fick lämna återbud till tisdagens PT pass på gymmet tyvärr men vi träffades ändå och diskuterade allt mellan himmel o jord kan man väl säga ;) hehe!!! Mådde lite bättre framåt kvällen dock så passade på o dra o kolla på Rottne Ifs herrar som hade bortamatch mot Öjaby i Gemla. Det blev en lätt seger med 13-0 som borde varit mer enligt mig och antagligen alla andra med...

 Igår kändes kroppen bättre men inte helt hundra så valde att istället för att chansa så tog jag en lugn kväll och drog upp till Vetlanda för att kolla lite bandy. Vet inte om jag ska tycka att det var ett bra lr dåligt slutresultat då man har känningar i bägge lagen men Hammarby stod tillslut som segrare. Nu är det redan torsdag kväll och klockan har passerat 18:30 och min tanke är att kika lite hockey förhoppningsvis visar Sverige vart skåpet ska stå... Blir även att packa o planera lite inför helgen då det redan imorgon 05:30 bär av mot Stockholm för en syndarhelg med go mat lite bärs och whisky och inte minst metalkonsert!!!!!! Äntligen ska man få se Five Finger Death Punch och även Avenged Sevenfold som jag redan sett en gång innan men de är ju ett gäng trevliga grabbar o lyssna på de med!! hehe!!! Blir nog fan att köra ett pass på gymmet nere i källaren ikväll med för är sjukt sugen på o lattja me lite vikter ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar