onsdag 30 oktober 2013

Viljan är stark!

Ja som rubriken lyder så är min vilja stark på passen tyvärr vill jag mer än vad kroppen och musklerna pallar med men de e ju bra med för då kommer jag o pusha hårdare hela tiden!! Blir mkt kollande på små motivationsvideos nuför tiden o de e ju fan bara sjukt hur jävla tränade vissa människor är alltså... Återstår o se hur nära dom man kan komma!

Nu har det gått ett par veckor och jag ska nu gå in i fas 2 kan vi säga detta betyder att träningen läggs om lite då det innan har varit fokus på teknik och mer uthållighet i musklerna. Tekniken kommer fortfarande slipas på men däremot så ändras de lite och jag kommer dra ner lite på antalet reps i övningarna. Med tanke på de mål vi lr ja jag satt upp så kommer jag nu ha med bänkpress och marklyft vid samtliga styrkepass... När det gäller konditionsdelen så är det ändring även där då jag kört cykelpass på 1h vilket som har varit för mig en liten pina... Ont i röven o dötråkigt o sitta o trampa så länge... Kommer där numera att köra 4 set med någon minuts vila mellan vilket känns kalas då kan man dela upp de lite mer i skallen o tänka att de inte är så mkt kvar hela tiden ;) heheh!!!

Gårdafgens pass börjar kännas i hela kroppen så ska bli gött att "träna" bort lite träningsvärk nu...så nu ska det bara skyfflas in lite ärtor och bacon sen är det lite vila innan det väntar ett konditionspass nere på brandstationen och efter det blir de hem o hoppas på att de går som man vill i hockeyn ikväll!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar