måndag 7 oktober 2013

Äntligen träningsvecka nr 1

Efter en helg full med jobb och massa annat så fick det igår bli ett pass som började med ett gångbandstest som vi brandmän måste göra varje år så det är skönt o köra det någon gång innan det är allvar. När det var gjort bar det av hemåt för att tillsammans med Mr Törngren köra ett ryggpass i källaren. Ett pass som kändes jäkligt bra trots att kroppen var väldigt trött efter helgens arbete och för lite sömn. Vi körde marklyft och lite annat smått o gott.

Idag har det fått vara en vilodag dels för att vila upp sig efter helgen och även då jag haft övning med brandkåren utöver det vanliga jobbet så då kan det vara skönt att slå sig ner i soffan lite med!

Imorgon väntar ett styrkepass med Gustav och det ska bli jäkligt skoj.... Jag är redo för honom frågan är om han är redo för mig!! hehe

 I väntan på detta så tror jag banne mig att jag får ta o lägga en ny beställning på lite nya gym prylar! Träningsbänk, skivstångsställning, hopprep, kettlebell, bosuboll och lite annat smått o gott... Fint ska de va!!!

Nuvarande status samt målen som ska nås inom 6 månader (sista mars 2014)

Bänkpress: 90 kg - 110 kg

Marklyft: 132,5 kg - 160 kg

Knäböj: 100 kg - 130 kg

Kettlebellsving: 40 st - 50 st

Midjemått: 106 cm - 90 cm

Höger arm: 38 cm - 33 cm

Vänster arm: 38 cm - 33 cm



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar