torsdag 3 oktober 2013

Planeringen har börjat!

Ja idag har varit en väldigt fullbokad dag lixom igår... Fritiden efter jobbet har gått åt till allt annat än träning tyvärr... Tiden har gått åt till garderobsbygge, barnvaktande och planering inför kommande innebandysäsong då jag sitter som ordförande för just innebandysektionen denna säsongen också. tyvärr men nu är det iaf klart så nu kan fokuset börja hamna på rätt ställe...

Har ju iaf hunnit fundera en hel del när man går runt på jobbet och det har resulterat i kost planerande och målsättningen mer konkret alltså vad ja har för avsikt att öka i de testerna jag gjorde i tisdags. Ursäkta mig avsikt vet jag inte var det ordet kom ifrån det finns ju bara vad jag SKA klara av inget annat!!!

Imon är det fredag men det blir ingen vilohelg för först kommer Gustav ut på eftermiddagen så ska vi planera ihop både de ena och de andra efter de blir de att fixa lite för kvällens match mellan Rottne IF och Ljungby IB B i innebandyns div 4. Efter den bär det av mot Växjö för lite vaktjobb vilket det även blir på lördag kväll/natt och på söndag då Öster spelar en sjukt viktig match mot Gefle! Ska även hinna med att fixa lite med mitt egna gym nere i källaren så man kanske kan få det klart snart.. Måste ju bara kompletteras med lite saker till men shoppa e ju skoj.... Kommer väl dock inte komma upp i Mark Walhbergs klass men det ska duga åt mig iaf!!!

Nu tänker kanske ni som läser detta att antingen vilken lat jävel han bara snackar om allt annat han ska göra ska han inte träna något nu efter o ha fått den här chansen och andra kanske tänker att ja det verkar ju vara lite fullt i helgen men givetvis ska jag peta in något/några träningspass av olika slag....

Får se om jag hinner uppdatera här under morgondagen med målen som vi kommer fram till om inte annat så får ni ha tålamod det kommer va så säkra!

Medans ni väntar kan ni ju spana in Wahlbergs "lilla" hemmagym!!! Om det sen stämmer är något jag lämnar osagt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar