tisdag 8 oktober 2013

Han var redo....

Jaha första passet avklarat och jag skrev ju sist att jag var redo för Gustav frågan var om han var redo för mig?? Att han var far åt helvete va slut man är i kroppen just nu... En skön känsla på ett sätt o på ett sätt inte!

Nu i inledningen blir det mkt fokus på teknik och därför fler repetitioner än vad jag är van vid och det gör ju sitt.... Känns väldigt bra att ha en sån påläst kille bakom en som hela tiden kommer med tips och små justeringar för att vi ska få det bästa resultatet i slutet... Känslan i kroppen under passet var ändå jävligt bra. Var laddad och fokuserad till max hoppas man kan behålla den känslan varje pass! Nu när man duschat och slagit sig ned vid tangentbordet känner man att det tagit riktigt bra idag... Ska bli intressant o se hur man känner sig imon... Imon väntar nämligen gångbandstest på brandstationen och det är något jag avskyr! Min kropp är inte gjord för o gå på ett sånt med massa tjocka kläder och tuber på ryggen!!! Hade gjort vilket annat test som helst men nu får man ju inte byta så bara o bita ihop o ge sig fan på att... Slipper ju trots allt skiten i ett år sen hehe!!!

Kommer att berätta mer om passen framöver...

/ GT ert strössel på glassen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar