söndag 13 oktober 2013

Ny vecka nya möjligheter!!!!

Imon börjar en ny spännande vecka med massor av träning men det är även nu min kost ska börja ändras om... Ska bli väldigt intressant att se hur detta kommer påverka kroppen!

Veckan som varit har varit kanon!! Dock lite långa dagar beroende på utryckningar och lite annat. Träningen har dock gått väldigt bra och det har blivit tre styrkepass och två konditionspass. Ett löppass på 3 x 15 min med 3 minuters vila mellan. Kändes riktigt gött o springa och det har jag aldrig trott att jag själv skulle säga... Har haft den känslan vid enstaka löppass tidigare i livet men får hoppas att den är här för att stanna...Konditionspass nr 2 har bestått av 60 min cykling vilket jag inte alls tyckte var nåt skoj... Var mest bara o vänta på att tiden skulle ta slut men hade iofs haft en lång dag med rökdykning och andra övningar inom räddningstjänsten.

Styrkepassen denna veckan och ett par veckor framåt består mkt av att få in RÄTT teknik på olika övningar och det kanske inte låter så jobbigt men far åt ******* vad det har känts i kroppen kan jag lova!!! Men som man säger---------------------->
Marklyft och knäböj är något som har börjat slipas på och det känns lovande tycker jag själv och nu är det bara o öka!!!!

Nu blickar jag framåt och siktar på o köra minst 5 nya pass kommande vecka samtidigt som jag då ska försöka vänja mig vid en ny kost....

1 kommentar: