torsdag 17 oktober 2013

Första bakslaget...

Knät har redan börjat tjura lite och det har medfört en liten justering i träningen och har också fått lägga in två vilodagar nu igår och idag delvis pga det då. Har dock inte legat på latsidan utan här har kosten börjat planeras in och så nyttigt som jag äter nu och framöver vet ifan om jag någonsin gjort! men fortf väldigt gott... Igår blev det en köttgryta med grytbitar som frästes en stund för att sedan få puttra i ca 40 min i kokosmjölk, efter det fick köttet sällskap med vitkål och paprika som fick puttra med en stund. Låter kanske inte så speciellt direkt men kryddningen blev lite annorlunda då jag körde klassiker som salt o peppar och även cayennepeppar inte heller nu låter de speciellt konstigt men sen fick jag ett litet infall o hällde i en halv tesked kanel men jävlar v gott det blev! Nu är jag inte kräsen alls men tycker det blev en väldigt intressant smak s prova gärna detta  ;) Idag blev det o svänga förbi fiskbilen efter jobbet o köpa en bit färsk lax som jag stekte till och serverade med blomkål... Lax e ju bara för gött!!!

Blev trots knät ett styrkepass i tisdags och det har man ju känt av helt klart... Blev bröst, triceps och biceps och jävlar vad det tog på armarna främst biceps men jag tänker inte klaga för träningsvärk e ju ändå najs!! Nu väntar ett cykelpass imon och i helgen blir det ett styrkepass nere i källaren som förövrigt kommer fyllas på ytterligare med lite prylar imorgon!! hehe!!! Detta är dock sista leveransen på ett tag skulle jag tro! Finns ju annat o lägga pengar på också ;) hehe!!!

 Nehe nu har jag inte tid o sitta här ska in till Växjö o kolla när Lakers spöar Färjestad med några polare!

2 kommentarer:

  1. Tycker du ska byta bloggsida Linus! För att folk ska kunna kommentera måste de skaffa ett konto. Iallafall så fick jag göra det. Kan vara så att jag inte fattar bättre =) Men blogg.se är enklare och snyggare om du frågar mig.
    Kör hårt biffen!

    SvaraRadera
  2. Bara kika in sveriges största blogg så får du se ;)
    thehakkaway.blogg.se

    Ciao

    SvaraRadera