tisdag 3 december 2013

Första veckan i december fan va underbart!!!

Ja nu är vi alltså inne i December och det betyder att jag har gått in i en ny fas och här ska de byggas muskler sägs de ;) hehe!!Kroppen kändes sådär igår men såg till o ta en lugn kväll trots att det var brandkårsövning men efter det såg ja till o f¨å mig en ordentlig sömn och idag har jag kännt mig riktigt pigg och jag börjar känna min kropp mer o mer så de enda jag önskar nu är rejält med snö och minusgrader!! Är det vinter ska de fan vara vinter med!! Idag har jag alltså haft första passet i  denna byggarfas som vi kan kalla det om jag nu fattat rätt ;) hehe!! kändes jävligt gött nästan allt och känner mig rätt pigg nu någon timme efter så de får nog bli att köra på ännu hårdare kanske....

Som om det inte vore nog med att vi är inne i första veckan i December vilket alltid är gött för det betyder snart lite ledigt från vanliga jobbet... Detta året har jag inte ens jouren i räddningstjänsten under ledigheten och det var många år sen jag var ledig både jul och nyårs veckan... Undra vad man ska göra med all tid? JA ni tänker rätt jag ska träna och sköta min kost så kanske till o med en annan kan dra en eller annan blick på beachen i sommar... Får hoppas att Gustav, Hakka, CC och mr T kan dela med sig lite blickar ;) hehe!!! Denna veckan blir ju bara bättre när man tänker på fredagens pass då är det dags för kroppsmätningar och det är både nervöst och lockande... Tror att det har hänt saker men man vet ju aldrig... Vikten ligger iaf stadigt på ca 101 kg så de borde ju hänt nåt med midjemåttet iaf!! Som om det inte vore nog med detta så blir det även ett maxnings pass på söndag för att stämma av hur vi ligger till och det är ju alltid awesome!!!!

Kommer uppdatera på fredag alternativt söndag efter maxpasset med siffror om hur jag ligger till nu efter två månader!! Det är alltså två tredjedelar kvar av de här projektet så nu ökar vi!!!!!

Ni som varit med mig nere på gymmet ni förstår hur jävla bra denna text passar på mig så fort ja kör något!!! Hahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar