onsdag 18 december 2013

Ofrivillig vilovecka...

Suck! Nu sitter man här hemma i soffan med en förkylning som satt sig på lungorna och vill det sig illa så kan det bli något mer typ lunginflammation... Lite nere av ett sånt här bakslag blir man men kommer att fortsätta o ha motivationen uppe genom att beta av ett par filmer som gör en taggad för fortsättningen.

Föra veckans första pass gick alldeles utmärkt och allt kändes lätt och jag blickade bara framåt... I lördags var det dags för veckans andra pass men då kroppen kändes skum så blev det ett lugnare pass utan speciellt stor belastning men kändes ändå jävligt gött efteråt o det var precis som om jag lyckats trycka ut det som gjorde att kroppen kändes skum... I söndagskväll dök dock en retlig hosta upp och den satt i hela måndagen och igår var jag helt förstörd på jobbet och pallade inte göra något alls så fick bli att gå hem o sen dess har jag mer eller mindre bara legat o glott på film eller sovit. Känner mig lite piggare idag men så fort man gör minsta lilla sätter d igång igen så blir nog nårra timmar till i soffan innan denna skiten är borta...

Förhoppningen ligger på att under julveckan köra på för fullt igen och det hoppas jag verkligen funkar för jag e laddad på o gå framåt... Har även börjat dona lite med o få upp lite schyssta bilder nere i gymmet som man kan använda som motivation... Får se hur de blir när det är "klart" hehe!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar